Död

2010-12-12 - 11:47:11
Min blogg har varit så död.. Ber om ursäkt för det. Jag är så jävla sjuk.. Bomull i huvet och baskiluskus som springer omkring och äter upp det som finns kvar av min hjärna. Ni kanske kan hajja hur detta slutar? Japp, hjärndöd!

Så skriva nåt har inte kommit på fråga, det finns inte mkt i min hjärna som är intressant nog att skriva om, om ni inte vill höra om grönt snor och äckliga näsdukar överallt. Eller min självömkan i dessa svåra tider.. Nej jag håller det för mig själv och så återkommer jag med nya tag lite senare.

Förresten, hört om självmordsbombaren. Om det inte vore för min man hade jag nog missat det, jag lever i en liten rosa bubbla (för tillfället grön och geggig). Men fyfan säger jag bara, kommer aldrig förstå hur vissa människor är funtade. Man kan bli så arg, på med flower power åt folket och kramas istället! Ska fan bli en sådan, flower power to the ppl! Love the world.. Wooaaah! Nej så jävla svårt när människor är vidriga.. Jävla idiot fitt människa, ja ni läste rätt!!! Blir så jävla förbannad, äckliga människa!!

Peace!
Postat av: Erica

Stackare, hoppas du kryar på dig snart.



Nej jag hadde oxå missat det där, har inte alls koll på nyheterna. Sånt e oftast så deprimerande med all död och sorg och orättvisa. Nej nej inte kul alls:(

2010-12-13 - 09:12:20
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Hahaha!! Gumman då, så klart att du får kalla den äckliga jävla fittan för just det du kallade honom ^^ Krya på dig dock, inte roligt att vara sjuker.

2010-12-13 - 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0