Cataclysm is here

2010-12-07 - 06:57:53
Nu ska jag vara lite tråkigt igen, eller som vissa anser är jäkligt tråkigt... Men iaf, Cataclysm släpptes igår och jag får hem mitt idag. Orkade inte ladda hem från internet (vilket egentligen är det enklaste valet, men mina val är inte alltid de bästa...) sååå mitt kommer från cdon.com. Och det var billigare där också!! Plus i kanten!!

Igår fick jag ett mess om att det var skickat och det var nästan så att mitt inre glädjetjut hördes av människoöron. Haha, Sikken nörd va?! ;o)

Helt livat igår ingame så det var helt sjukt, minst 100pers stod vid flightmaster för att vara först med att få achivement på flying in azeroth. (Stället Horde växte upp på typ.. Man har inte kunnat flyga där innan)
Så när klockan slog 24.01 så hoppades jag på att servern skulle krascha, som det gjort så många gånger innan... Men det gjorde den inte, och då blev jag lite avis när alla fick uppleva det jag får uppleva om några timmar. Haha, men det är bara ett spel, eller hur?! ;o)

Haha, livat och här har ni ett litet bildbevis:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0