Tårtleverans Förra helgen

2010-08-12 - 12:07:04

Hjälpte jag till att leverera en tårta till Vaxholms slott(?), sicker minne man har, minns inte ens vad det heter. Men iaf, det var jätte mysigt där inne och det är synd att man inte hade pengar nog för att hyra nåt liknande när man själv gifte sig. :oP

Tårtan vi levererade dit har en speciell stil och är högst personlig, jag tycker att det är tufft att våga på sitt bröllop och inte hålla sig inför ramarna om Vad som klassas som bröllopstårta. Och bruden träffa vi innan, hur fin klänning som helst och vilken trevlig människa! Efter vi (jag) satt upp tårtan fick vi också kaffe medans vi vänta på båten, inte alla ställen man får det. Ja de var helt enkelt supertevlig personal också!
Om du ska gifta dig rekommenderar jag dem, de varkade ha superkoll!

Måste tillägga med tjock text att jag har Inte gjort tårtan, jag bara satte ihop den på plats!
Annette på Cake&Design är konstnären denna gång. ;o)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0