Sjuttsingen

2010-08-11 - 13:52:33

Jag har inte lagt in någa bilder på de nya tårtorna för mitt internet pajja.. Eller nej, fel av mig, vår telefon pajja. Nåt hände så det sluta fungera och ja, vår lina går genom telefonjacket. Men nu är det slut med det, nu har jag ringt ownit och det ska gå via.. um.. Minns inte vad det hette. xoD jaja, inte via tele längre iaf.

Men snart kommer jag lägga ut bilder på tårtorna, det sura är att en av bilderna blev gul.. Sådär som vissa av mina tårtor är i bloggen, men det finns inget att göra åt, kanske jag kan få en bild av C&D sen när det finns tid att skicka dem.

I helgen var jag ute med en gammal vän till mig, vi har inte hörts eller setts på ett tag. Man fastnar så lätt i vardagen och sen när det är kväll och man har tid att höra av sig så infinner sig den hemska tröttheten och man glömmer och slumrar i soffan. Men jag är verkligen skitdålig på att höra av mig. O.O
men vilket som, det var riktigt trevligt och vi åkte till stan, gick ut på Golden Hits. Haha, tror ni det ringde dåligt i öronen? Jojomensan, dit gick ju min mamma när hon var 40bast. Så inga förväntningar hade jag (25års gräns) men det var hut trevligt ställe som helst "and we had a "blast""! :o)

Tills vidare har jag en skissat sak att bjuda på. Hoppas ni gillar den, det är min första någonsin. :o)
(Den tillhör en större bild men den är inte klar än :oP )





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0