Åter till vardagen

2010-08-02 - 08:26:28

Nu sitter vi här igen, framför Bompa och väntar på att gå till dagis för att lämna Isaac. Idag lämnar vi bara Isaac där för min Stora tjej Linnéa ska börja på fritids och sedan 6års. Hon börjar i Nollan, NOLLAN, det är bara ett år kvar innan hon börjar i ettan. Helt otroligt vad tiden går fort, och hon är helt lyrisk, hon har längtat så för att få börja skolan. :o)

Min son har gjort så många framsteg inom talet nu under de 3 veckor vi har varit hemma och han har blivit så duktig att vara utan blöja på dagarna. Det händer fortf olyckor men oftast Säger han till när han blir nödig. :oD Båda mina barn börjar bli så stora, inga bebisar längre. :ó)

Idag har de på sig sina fina T-shirts som vi köpte på kolmården och de vill stolt visa upp dem. Nea bytte t.o.m. från klänning till byxor för att kunna ha sin T-shirt, och det är Kors i taket! Haha! xo)

De är så fina mina barn, och jag är en sådan stolt mamma. :o)
Vilken tur att jag fått så fina och friska barn! <3

Och med det säger Vi - GodMorgon På Er!





Postat av: Anonym

Vad kul med Kolmården och få se en massa häftiga djur.

2010-08-03 - 13:10:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Håller inte med dig alls... det är ungefär som om jag skulle haft kvar T efter hans misshandel av mig... Så fort det är en man som slår en kvinna blir denne rådd att lämna mannen bums. Alltid. Det kallas dubbelmoral så jag tycker damen i fråga snackar skit. ;-) Men alla kan ju inte tycka lika...



Se va duktig jag e som svarar i DIN blogg nu. ;-)

2010-08-03 - 18:23:14
URL: http://www.yoannas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0