Färger

2010-04-27 - 07:09:26

Det är det jag försöker med på min blogg. Lite färger, lite mer sommar, lite mer glatt.
Dock är jag bäst på det gråa, svarta.. Haha. Men jag ska försöka tänkte jag, bloggen kan ju få se lite mer rolig ut!
Min header kommer så småningom, den ska också bli lite roligare hade jag tänkt. Men tiden är knapp med 2 små och familjelivet *harkelwowpåkvällarnaharkel* Haha! xD

Gick faktiskt och la mig kl 22.00 igår. Jag tror inte det har hänt på flera år, jag förutom de ggr jag har däckat klockan 17 av total utmattning som ibland kan hända. :>

NU lite kaffe!



Postat av: Yoanna

hej vännen, du har en award att hämta inne hos mig. Kram, saknar dig!

2010-04-27 - 07:41:28
URL: http://www.yoannas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0