Bilder

2010-04-22 - 09:57:16
Det är härligt när man har hittat sladden igen, usch vad man känner sig handikappad utan att kunna föra över bilder. :o (Har även uppdaterat min tårtblogg med bilder under födelsedag och högtid)

Men bilder från utställningen:

 
Bilden ovan denna text: Allt är ätbart, gjort i socker (ja inte frigoliten inuti då;)) förutom Dockan i mitten, hon är i kall porslin.

Ursäkta att det är socker kring "dockan" (till vä) men orkar inte fixa ;) Hon är mitt hastarbete som jag gjorde kvällen innan utställningen. Pastan som finns på henne var allt jag hade, gjord i Sockerpasta.


                          





 


Och så har vi tävlingsbidragen:
 
Temat var FlowerPower/70 tal. Och sen hade vi tävling inom modellering, tyvärr hade vi bara en som medverkade i den. Och det är skon ni ser, riktigt snyggt gjort! Lägger in en bättre bild på bara den:


Detta är Carol Haycox från England, en underbar kvinna och otroligt duktig på det hon gör. De som träffar henne kan inte få för sig att inte älska henne. Underbar och rolig människa! :D
(Lite dålig på att hålla ordning kanske;))

Postat av: Anna

Vilka fina tårtor och figurer! Otroligt vad man kan göra med lite socker :-)

2010-04-22 - 20:06:29
URL: http://baylake.eu/mammamu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0