Återbesök och svar från EEG

2010-04-06 - 09:13:35
Ja, vi hoppas på svar, vi har ju inte fått det ännu. Men då kan det inte vara en brådskande hjärnskada iaf. Vi ska på återbesök hos en läkare från avdelningen han låg på med kramperna. Och allt har ju varit bra, det är bara att han var sjuk länge efter och tappat aptiten men inga fler kramper. (!!!)

Just nu har det tagit för lång tid för att jag ska vara alltför orolig för att det ska vara nåt. Det är ju så när nåt har tagit lång tid, stormen har hunnit lägga sig och lugnet kommer. Men vi hoppas på att det inte är ett  nytt lugn före en ny storm.
Men det kommer nog gå bra, oavsett, så kommer det gå bra!


Usch vad trött jag är denna morgon.. uuuuuuh. :P
Bara ett tillägg sådär mitt i allt. hihi.

Jag har fortf inte hittat sladden till kameran, vete 17 vart den har tagit vägen. Jag vet att jag la den på ett ställe men sen var den helt plötsligt borta.. Ungarna, eller Isaac kanske som har rövat bort den? Inte helt omöjligt! Men det stör mig, har en massa bilder jag vill ha in från kameran. Gah! :>

Nu sitter vi och tittar på tecknat, Pippi långstrump, min son älskar det! :D
Astrid Lindgren och hennes underbara sagor, Pippi var min stora favorit som liten också. Denna rara gumma visste minsann vad barn tyckte om! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0