Sitter fast! :o

2009-11-29 - 12:03:08

Sitter fast i min novell, igen, får inte ihop kapitlet som jag vill. :o
skrivkramp.. Haha. Men snart så, denna vecka kommer det, lovar jag.

Första advent idag, och igår hade vi kalas för min man. :)
Han blev så glad för hemmabiosystemet jag köpte. Hiihii, han förtjänar det verkligen!!

Kommer med bilder lite senare på alla underbara julpryttlar vi satt upp, i år lät jag faktiskt min man pynta helt själv, jag erkänner, jag är en perfektionist. Det ÄR svårt! ;)
Men det blev fint, han är duktig, bara jag som fått för mig att allt ska vara på ett visst sätt. Men som sagt, bilder kommer och nu ska jag försöka få min son att vila. (Hopplöst fall trots att han verkligen behöver det)

Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0