Sådärja..

2009-11-03 - 22:56:55

Nu har man fixat och donat lite, måste erkänna att ang bakgrundsbilden (blomman) så höll jag på att slita av mig håret, fick smått lite huvudvärk. Och för att sedan komma på att jag glömt ett " ; " Suck! Hahaha.
Men nu börjar det likna nåt, kommer nog hålla på i en oändlighet med denna, blev helt plötsligt mkt roligare att ha en blogg när man får leka med den också!

Som sagt, finns ju så mkt. Tur att man har vänner som håller på med detta och som också är nybörjare som jag. *s

Usch, efter allt arbete blev jag hungrig. Men ingen mat efter kl 19. ;)


Idag kom Linnéa hem!!
Underbart att ha henne hemma igen, nu blir man hel som person, halv utan henne. Hon prata om simskolan som hon var på igår, och hon var tydligen den enda som klara att simma under vattnet 1,40m djup för att hämta en ring de kastat i. Man kan inte annat än att bli sååå stolt! 

               

Isaac börjar prata mer och mer nu, igår vakna han på rätt sida och sa precis vad han ville ha. "Päppe" - Äpple. Nåt han inte kunnat säga innan. *stolt.

Kolla vad jag hitta, den passar bara så bra in i min blogg!!! *smile*



Glitter Graphics



Glitter Dragon Graphics


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0