Ojdå..

2009-11-08 - 21:13:03
..Jag har glömt att skriva vad jag tyckte om chokladen. Hehe. Inte god, nej nej, mina smak-lökar tyckte inte om den. Smakerna krockade alldeles för mkt i min mun, min man tyckte den smaka pepparkaka, jag tyckte den smaka choklad med nån konstig bismak bara. Eller choklad med kardemumma, inte gott alltså. ;)


Jag har länge funderat på, eller länge, sen jag skapade denna blogg, vad jag vill ha den till. Jag är inte sån som vill lämna ut hela mitt liv i en blogg för hela världen att se, privatliv är privat. Småsaker som choklad är lätt att skriva om, kanske inte så intressant dock. ;)

Så, kom till denna slutsats.
Jag ska skriva ner lite noveller här, om de är bra eller dåliga kan jag inte lova. Det är läsaren som får bestämma det, så, jag skriver bara och så får vi se vad de kommer handla om, korta eller långa.. Jag är ingen författare direkt. ;)

Snart kommer första.. Håll i er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0