Kolla så söta ankor!

2009-11-04 - 10:23:18

Glitter Graphics

Wednesday Glitter Graphics




Ja, godmorgon! Är riktigt trött idag, och vakna av att klockan inte ringde.. Men vi kom upp i tid ändå men när jag gick in i Isaacs rum för att hämta hnm var han lite annorlunda. Tog upp hnm, satte ner han på golvet som vanligt, gick in på toa och bytte blöja, satte ner han på golvet och han gick iväg. Kollade till Nea att hon hade kläder, lite småbråk på  morgonen eftersom jag sa att hon skulle ha byxor på sig. Mammas lilla prinsessa vill bara ha klänning hela tiden, eller kjol. Gick ut från hennes rum, upptäckte att det var väldigt tyst (Isaac hör man Alltid) så jag börja leta efter hnm för att finna hnm på vardagsrumsgolvet, plask på mage nedanför soffan.
Ropa på hnm, inget svar, tog upp hnm och prata med hnm, fråga varför han ligger på golvet, knasfisen, men inget svar alls, inte ett ljud, titta inte ens på mig, han var som borta i blicken. :(

Jaja, han är väl väldigt trött idag tänkte jag, fråga om han ville åka vagn till dagis idag. Ja, där fick jag en nickning iaf. Upptäckte att han skaka lite smått.. Satte på hnm kläder, stoppa ner han i vagnen med filt och han fick en smörgås. Han åt den på ett sånt underligt sätt, skakandes, tom i blick och lååååångsamt. (Han har en vana att kasta i sig maten) Så det var lite ovanligt.. Prata med hnm, iaktog hnm förstiktigt, ingen förändring, han satt bara och stirra, prata inte.. Svara inte på tilltal. Vill inte dra förhastade slutsatser så han är nog väääldigt trött tänkte jag, ger han stunden till dagis för att piggna till. Men det gjorde han inte, han som brukar vara full av energi på mornarna. Ville inte följa med in och lämna storasyster, satt kvar i vagnen, fortf tuggandes långsamt på mackan.. Tom i blicken. :(  Gick vidare till hans avd. kanske piggnar till när han ser sina kompisar? han ville gå in, så vi gick in, men han ville inte lämna mitt knä, fråga om han ville gå och leka med sina kompisar och han skaka på huvudet till svar. Vill du följa med mamma hem? Han nicka långsamt där han låg i min famn. Så han fick följa med hem, nu ligger han i soffan och tittar på barnTv, han börjar smått bli bättre, börjar komma ljud ur hans mun igen. Men han är inte sig själv. Ingen feber, halsen inte svullen, inget som tyder på att han är sjuk. Så vi får se hur detta fortsätter. Men oj så rädd jag blev, men inget jag visade. Det skrämde mig verkligen, tack o lov att han börjar kvickna till!!!

Försökte ringa till min man, för att upptäcka att jag inte har nån mottagning på ingen av de två mobilerna jag har med olika abonnemang. Ringer hemifrån för att upptäcka att jag kommer inte fram till hans mobil därifrån heller?! Är det nåt fel med mottagningen på de flesta mobilerna idag eller bara våra? :o

Nu ska jag lägga mig och mysa med min son, känner att jag behöver ha hnm under uppsikt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0