Ja, lite babbel kanske man kan bjuda på trots allt..

2009-11-25 - 11:29:50
..eftersom jag har lite skrivkramp för tillfället, och de dagar jag har det kan jag alltid bjuda på lite babbel. ;)

Idag är jag hemma, mår inget vidare alls, men senare ska jag trots allt åka till arninge, måste komma iväg nån dag för att inhandla lite julpynt. Det är dags med lite nytt!
I fredags köpte jag en jätte fin julstjärna till min dotter, och så lycklig hon blev, en alldeles egen!

"Ååååh tack mamma, åååh så vackert den lyser!"
Den är rosa såklart, hon är 5år och klart att allt ska vara rosa då, inte mig emot, älskar rosa själv!

Ont i magen, åt frukost och drack kaffe för tidigt, innan jag ens var hungrig och då får man ta konskvenserna. ;)
Köttbulle macka med rödbetssallad, julen är ju på intågande, då måste man äta denna utsökta macka!

Nu ska jag fixa till mig för att knata iväg, orkar inte, men vf. Hehe.
Återkommer kanske med lite bilder på det fina pyntet!


Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0