Dagens shopping.

2009-11-25 - 21:10:11
Ja, nu har man mat i magen (äntligen), det blev ägg-omelett. Lätt mat såhär pass sent och såklart att det blev ett glas julmust till. Mums!

Jag har ju juldekorerat liiiite, kunde inte hålla mig. Har köpt fina nya stående stjärnor till vrummet, långa kvistar (de ska jag spraymåla vita senare, klarar inte av den färgen de är nu) och till det en ljusslinga så den lyser upp fint. Men jag har beslutångest ang stjärnorna, kanske inte ska ha båda i samma fönster, de lyser rätt starkt (ja, vet att jag kan köpa svagare watt men orkar inte..) Och man skulle ju kunna ha en av dem på en bänk varsom i lghtn.. Hm.







Nu la jag även upp en bild på min dotters fina rosa stjärna! :) Och de måste ju tas i mörker, annars ser man inte mysfaktorn!! *viktigt*

Allt är köpt på rusta, kvistarna 50kr, belysningen på dem 40kr, stående stjärna 50kr st, den rosa stjärnan 80kr (om jag inte minns fel). Så helt klart värt pengarna. Älskar att handla julsaker på rusta, fina och prisvärda!


Idag har vi även pysslat här hemma, det gick sisådär.. Som alltid så går det inte riktigt att pyssla med mina barn för de börjar bara att bråka om allt och mamma blir stressad och det roliga är över.. Men, vi avslutade pysslet den här gången och de gjorde jätte fina saker. Inte bara julsaker, men en snögubbe var blev det och sen en varsin spindel. ;)

Barnens alster:

Isaacs, 2 år.


Linneas, 5 år.                                                          


De gjorde nästintill allt själva, så duktiga barn jag har. :) Trots bråk och stök så var det väldigt mysigt.

Och min "vackra" spindel:

*flin

Det dumma var ju att de hade inga svarta flörtkulor eller piprensare, så måla hela flörtkulan fick vi göra själva också. Men det var skoj! Ska försöka baka pepparkakor med bråkstakarna nån dag här framöver också, min son lär ju bara äta upp degen, men det är ju den som är godast! ;)

Min man köpte en dekor-skylt som säger "God Jul" så den lär dyka upp här snart också. Han var som ett barn när han köpte den. De är bara för goa, våra män. *ler


Nu ska jag knåpa lite på min Novell. :)

Postat av: G2 / Gosia

Mja, man får ju tycka vad man vill.

Jag tycker hon är grym och visar verkligen att man kan ta allt till nästa nivå.

Hon har både röst och "det". Någonting speciellt som gör att folk kommer ändå minnas henne.

2009-11-26 - 18:01:38
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det håller jag verkligen med om! Hon har verkligen lyckats där.

Dock påminner hon mig om en kvinnlig Marilyn Manson..

2009-11-26 - 18:43:32
Postat av: Henriette <3 Har konkurranse!

Utrolig fin blogg du har :)

2009-11-26 - 18:48:54
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no
Postat av: Anonym

Oj Tack! :))

2009-11-26 - 19:12:43
Postat av: Yoanna

Tycker du ska ha båda stjärnorna i fönstret som på bilden, supersnyggt. Men du måste byta till lägre watt bara.. men det e ju superenkelt, don´t be lazy!! Hehehe, kom från rätt käft va? ;-)

Ska spraymåla mian kvistar med.. men det lär ju aldrig bli av. Kommer aldrig ihåg att köpa sprayfärg... vill ha mina ljusa kvistar i guld. å lite glitter, såklart! :-P Eller kanske några vita oxå? Hmm, nu fick jag nått att fundera på.



Kramis

2009-11-30 - 23:56:24
URL: http://tigilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0