Då ska man börja blogga!

2009-11-03 - 20:47:43
Jag började med att försöka fixa bloggen lite, det går lite sisådär, men jag är så kräsen. En blogg måste ju vara personlig för att jag ska kunna tycka om att skriva i den. Men är det inte lite så för alla?

Mkt att lära sig om bloggandes värld, jag ska försöka lära mig. Jag vill inte bli den där mamman som sitter som ett frågetecken när mina barn växer upp och ska blogga, och både det ena och andra. Klart man vill vara en "hipp" mamma. Hihi.

Så det är det jag gör nu, och ska fortsätta med det en stund, tänkte bara att jag kunde bjuda på ett litet inlägg, inte bara för den sakens skull utan för att jag vill se hur det ser ut också.. hehe.


Tjingeling.


 Happy Halloween!

Postat av: Yoanna

Hej gumman vilken fin blogg du har gjort!



Kramiz

2009-11-03 - 22:30:07
URL: http://tigilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0