Aldrig blir man nöjd..

2009-11-04 - 21:12:02
..med bloggen. Velar hit och dit. Inte nöjd, ser så.. Stökig ut. ;)
Men nu är den ljusare iaf. Försöker fixa en egen Header i ps men det slutar med att jag sliter av mig håret och huvudvärk, ny på det också. Alldeles för mkt skit att lära sig, för mkt prylar. Detta är tom lättare, kanske för att man har en guide att gå efter. ;)
Så, jag överlåter ps bilden till mina proffsiga vänner. Man kan inte kunna allt! Hihi.

Isaac mår bättre, han piggnade på sig efter att ha vilat lite i soffan, så han blev sig själv igen. Skönt! Var bra skrämd där ett tag. Men, får se hur han mår imorgon bitti, för vissa så är man sjuk på morgonen. Det återstår att se.

Så idag har vi tittat på barnTv hela dagen, läst böcker, vilat lite, pulat med bloggen och lagat middag: Schnitzlar, potatismos och sås, inte världens godaste men man tar det man har och orkar med för tillfället. Borde också gå och göra min man sällskap i soffan ikväll, blir så ensamt då man bara sitter på varstitt håll för länge..
Onsdag, jo men då kommer bra program. Kanske man kan blogga om sedan då jag verkar ha lite torka på det nu i början. ;)

Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0