Knäckemacka...

2009-12-01 - 19:33:05
...och ska kanske sätta på lite mer kaffe?

Barnen i säng, sover redan, och jag sitter här och har det dötrist. Sätta på en film kanske? Inte roligt utan min man dock.. :p

Jo, kaffe få det blir.. Återkommer.

Sådärja, har jag kaffe också. Gott gott!

Jag är en såndär WoW (World of Warcraft) spelare, så jag lider lite av abstinens nu när jag sitter här utan att ens kunna titta in i spelet o se vad alla har för sig. Kanske köra nån raid eller liknande. Så det är väldigt synd om mig. Haha, nej, nu låter det som att det är nåt sjukligt men jag kan ju faktiskt hålla mig undan, inte varje dag jag spelar... eller?! ;)


Jaja, babbel blir det när man har trist.
Vem vet kanske blir mer senare..

Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0