Glömde! :o

2009-12-01 - 09:32:09


Glömde totalt bort att vi kommer inte vara hemma denna vecka alls, för de renoverar stammarna i alla lght i området. Inget vatten = Ingen toa, ingen dusch, ingenting. Och med barn så kände vi att vi vill inte ha det såhär, så vi fick låna min mans goa mammas lght tills på fredag. :) Och hon bor hos min mans bror. Så snällt, så snällt! <3
Vissa människor är för underbara!

Så nu bor vi där, och jag kan inte riktigt knåpa på  min novell, behöver min dator och mitt word för det. ;)
Som jag sa innan, perfektionist, har jag inte som jag vill ha det så går det inte. Haha, nej skoja bara, det finns inget internet i hennes hushåll. Tror jag... Måste kika. :D

Nu är jag hemma och kikar lite på vad gubbarna gör med mitt kök, de har gjort ett 20cm hål runt ett rör :O lite önödigt stort tycker jag och fixar de inte hålet snyggt... Ja, jäklar!!! Och inte har de täckt in golvet i köket så det fick jag skriva en lapp om att de måste göra, Betong repar! Nu ska kika om det lagt dit skydd... Och NEJ det hade de inte... AAaaargh. Jävla impotenta byggare! (Jaja, alla är inte det, inte min man iaf ;)) Men alla vi har haft hemma hos oss har tydligen varit det. ARG!

Suck

Sitter som en zombie, kunde inte sova inatt. Funderar på att gå "hem" igen och sova lite faktsikt. Utrött.. Sen är det möte och skiiit. :)

Haha tänkte skriva godnatt.. Ja inte är jag pigg inte. x)


Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0